woensdag 11 september 2013

Even voorstellen..

Hooooi...

Ik zal mij even voorstellen! Mijn naam is Céline en ik ben 25 jaar oud. Op dit moment ben ik bezig met afstuderen van mijn opleiding HBO-rechten. Daarnaast heb ik een passie voor fashion, beauty en lifestyle! Daarom leek het mij leuk om een blog te starten en jullie mee te nemen in mijn wereld van fashion, beauty en lifestyle.
Daarnaast vind ik het leuk om in het dagelijks leven met mijn hondje, beste vriendinnetjes en mijn vriendje leuke dingetjes te doen. Naast mijn studie werk ik in het weekend voor een groot Amerikaans kleding bedrijf! Ik zal in het begin nog een beetje stuntelen met het bloggen maar oefening baart kunst;). Mochten jullie vragen of opmerkingen hebben stel ze gerust!!

Love, 

Céline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten