zondag 25 januari 2015

Douglas Unboxing plog


Afgelopen december was ik jarig! Ik heb toen van mijn collega's een cadeaubon van de Douglas gekregen! Super blij was ik daar mee ik ben namelijk gek op beauty producten! Afgelopen week heb ik een bestelling gedaan! Kijk je mee naar hetgeen wat ik heb besteld?












Zo zaten de producten in het doosje

De Mac soft&Gentle highlighter. 
Ik heb al zoveel goede dingen over deze highlighter gelezen! Ik ben ontzettend benieuwd! 
Twee mini's van de i love.. collectie. Een douchegeld en een bodylotion in de geur Raspberry Blackberry.
De geur is heerlijk zoet! Ik kan niet wachten om deze twee te gebruiken!

Bij een vorige bestelling van de Douglas ontving ik een tester van deze DKNY geur. Een heerlijke zoete geur en het flesje in de vorm van een hartje is toch super schattig?! 



Van een vriendinnetje hoorde ik dat dit masker ontzettend fijn is! 
Toen ik mijn bestelling plaatste moest ik dit masker bestellen

Dit is een spray die je gebruikt wanneer je je haar gaat föhnen of stylen. Ik heb dit product nog nooit eerder gebruikt du ik ben benieuwd naar het effect hiervan.

Alle producten die ik heb besteld.


Love,


Céline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten