zaterdag 31 januari 2015

Favo Netflix films

Dat ik een Netflix verslaafde ben had ik jullie al laten weten in mijn vorige Netflix blog! Ik heb toen een blogje geschreven over mijn favo series! Het leek mij leuk om nu een blog te schrijven over mijn favo Netflix films! Lees je gezellig mee?



Ik vin het heerlijk om in bed te liggen met mijn laptop en series en films te kijken. Ik heb geen voorkeur voor een genre. Als iets er leuk uit ziet dan kijk ik het! Makkelijk hé;-). Ik moet jullie ook bekennen dat ik een voorliefde voor Disneyfilms heb! Ook al ben ik ondertussen 27! ik vind het heerlijk om naar Disneyfilms te kijken! Hihi. Hieronder zal ik jullie vertellen welke films ik allemaal heb gezien!


Okay aangezien ik al heb bekend dat ik gek ben op Disneyfilms begin ik er maar meteen mee!
Frozen vond ik een leuke Disneyfilm. Super mooi gemaakt! En het liedje blijft zo lekker in je hoofd zitten. 




Van een Disneyfilm gaan we naar een actie thriller. Deze film vond ik spannend en Liam Neeson vind ik een top acteur!



Aaahh... i'm a sucker for love!!! Een heerlijk wegzwijmel film met een hele knappe acteur! 



DO i need to say more? Twee top acteurs en de jurken die Angelina draagt zijn prachtig!! 


Deze film heb ik tijdens een vriendinnenavond gekeken! (nadat ik deze film ook al in de bioscoop had gezien;-) ). Een leuke film met half blote mannen, heb ik totaaaaal geen bezwaar tegen!



Wat zijn jullie favoriete Netflix films? Er komen weer koude dagen aan dus ik ga weer een aantal films kijken!

Love,

Celine

10 opmerkingen:

  1. Hoi Celine!
    Frozen wil ik heel graag eens zien, maar staat helaas niet op netflix, of bij jou wel? Ik hoop dat ze 'm er nog op zullen zetten :-)

    Dear John kan ik wel kijken, die heb ik nog niet gezien! Thx voor de tip!

    x Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij bent Nederlandse denk ik? Ja, dan snap ik het al! Het aanbod in België is nog véééél beperkter...

      Verwijderen
    2. Hi Sofie,

      Ja klopt, ik ben Nederlands. Frozen hebben ze hier wel! Echt een leuke film! Jammer dat het in België beperkter is! Waarom is dat?

      Veel kijkplezier met Dear John!

      Liefs,

      Celine

      Verwijderen
  2. Ik heb geen idee. Misschien omdat het hier nog niet zo lang bestaat? Is nog maar een paar maanden in België... Het aanbod wordt wel vergroot, maar qua films zijn het toch vaak oudere titels, en series ook vaak niet de allerlaatste seizoenen. Ik hoop dat het nog wat op gang moet komen ;-)
    Klagen doe ik niet hoor, er is nog genoeg te zien intussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The Tourist blijft erg goed, Taken staat nog op mijn to-watch list!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Linda,

      Taken is echt een aarader!
      Veel kijkplezier.

      Liefs, Celine

      Verwijderen
  4. we hebben dezelfde smaak erg leuke films! en vooral taken is erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Rachel,

      Leuk om te lezen! Heb jij nog film aanraders?

      Liefs Celine

      Verwijderen
  5. Taken wil ik nog graag zien, die lijkt me heel spannend! Magic Mike heb ik eens in de bios gezien, zéér prettige film ja ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa Taken is echt een aanrader! Ik ga binnenkort Taken 3 in de bioscoop bekijken! Ben benieuwd of deze net zo spannend is.

      Liefs,

      Celine

      Verwijderen