vrijdag 23 januari 2015

Friday Favorites

Friday Favorites zal een wekelijkse blog worden die elke vrijdag (hoe toevallig ;-) ) online komt. Hierin zal ik jullie vertellen wat mijn favorieten boeken, muziek, kleding, parfum, make-up, tv series enzovoorts op dat moment zijn!  Lezen jullie de eerste Friday Favorites gezellig mee?


Favorites #1


Marc jacobs  Daisy
Een heerlijke frisse bloemige parfum. Dit parfum draag ik bijna dagelijks! 


Favorites #2 

Vogue
Vogue is mijn favoriete fashion magazine. Op een luie zondag kruip ik op de bank met een dekentje en een kopje thee en dan kan ik helemaal wegdromen met mijn Vogue! 


Favorites #3




Essence Nude Lipstick 
Dit is mijn favoriete budget lipstick. Voor slechts 1,99 heb ik deze essence lipstick gekocht. Een prachtige Nude kleur die goed blijft zitten. Ik draag deze lipstick vaak tijdens mijn werk. 


                                                                     Favorites #4

Dior Extase Black
Dit is mijn favoriete mascara! Een dure aankoop maar het geld absoluut waard. Een mooie intense kleur en mijn wimpers krijgen veel volume. DE mascara verwijderen gaat ook erg goed, geen panda ogen effect;-). 


                                                                     Favorites #5
Apple Pie Thee 
Ik ben een echte koffie LOVER maar ik hou ook echt van thee! Ik begin de dag met koffie en vervolgens drink ik de rest van de dag thee. Ik ontdekte laatst het smaakje Apple Pie en ik ben verkocht! De geur alleen al!! Heeeeerlijk!! Echt een aanrader!! 


Love,

Céline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten