vrijdag 30 januari 2015

Friday Favorites

Een nieuwe Friday Favorites!! Ik heb weer mijn favorieten dingen van dit moment op een rijtje gezet!! Het weekend staat voor de deur dus lekker ontspannen! Lezen jullie gezellig mee?




#1 


Netflix
Heerlijk met dit koude en natte weer op de bank met een kopje thee films en series kijken. 

#2



Dolce Gusto caramel latte macchiato
Ik ben een echte koffieliefhebber! 3 jaar geleden kreeg ik een Dolce Gusto machine! Ik was meteen verkocht! Mijn favo smaakje op dit moment is de caramel latte machiato.

#3


DKNY my NY
Mijn nieuwe DKNY parfum! Een heerlijke zoete bloemige geur. 

#4




Goede Tijden Slechte Tijden
Elke avond om 20.00 zit ik klaar. Mocht ik het niet kunnen zien dan kijk ik de aflevering de dag erna terug in mijn pauze. 

#5



Nivea handcrème
Heerlijke romige handcrème! ik kan niet zonder handcrème! Dit item zit altijd in mijn tas.


Love,

Celine 

2 opmerkingen:

  1. Jaa Netflix is zó fijn he <3 En dat luchtje lijkt me zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Netflix is echt een uitvinding;-). Het luchtje is ook erg lekker een beetje zoet. Maar ik was vooral verliefd op het flesje;-)

    Liefs,

    Celine

    BeantwoordenVerwijderen