maandag 19 januari 2015

Mijn 2014 the good & the bad..

In de vorig blog konden jullie het al lezen. Ik ben langer dan een jaar weggeweest en in dat jaar  is er veel gebeurd. Goede en leuke dingen, maar ook minder leuke dingen. Graag wil ik jullie een kijkje geven hoe mijn afgelopen jaar is geweest en dat ik ontzettend zin heb om in 2015 lekker veel te gaan bloggen! Ik zal het maand voor maand beschrijven hoe 2014 voor mij is geweest! Lezen jullie mee?




Januari 2014
Januari 2014 was druk, druk en nog eens druk. Voornamelijk met mijn scriptie! Het einde was in zicht dus ik moest even alle focus op mijn afstuderen richten. Ik deed even een maandje geen leuke dingen en ik was dag en nacht bezig met schijven, lezen, verbeteren, nog meer schrijven enz. Maar ik wist waar ik het voor deed dus ik moest even doorzetten! De laatste week van januari was het zover! INLEVEREN! en fingers crossed dat mijn scriptie werd goedgekeurd.!!
 

Februari 2014
Na het inleveren had ik even mijn handen vrij! En wat heb ik veeeeel geslapen!! Wauw!! Alle slaap die ik het afgelopen half jaar had gemist kon ik in twee weken inhalen. Maar toch bleef er een licht spanning of mijn scriptie wel werd goedgekeurd. En toen kreeg ik het bericht! ik herinner mij het nog ontzettend goed, ik kwam uit de sportschool en ik had een whatsappje van mijn docent die mij begeleide tijdens de stage, met het bericht of ik mijn email al had gelezen?. Nou ik snelde naar huis... ik klapte de laptop open en ik zag ik hoofdletter staan GOEDGEKEURD!! Ik barstte in tranen uit! Mijn vriend keek me verbaasd aan en vroeg of er iemand was overleden? Ik gaf hem de laptop waarop hij heel droog zei: "Maar dit is toch goed nieuws schat?" De opluchting was groot en ik was ontzettend blij, helaas was ik er nog niet. Ik moest het ook nog presenteren en verdedigen. Ik had een week de tijd om dit voor te bereiden. Ik deed de presentatie en ja hoor! Ik was geslaaaaagddd!! De champagne ging open en we hebben het goed gevierd!


Maart 2014
De maand van de diploma uitreiking en de maand dat ik de keuze maakte om niet bij mijn stagebedrijf te blijven. De diploma uitreiking was een mooie en feestelijke gebeurtenis, mijn ouders, vriendlief en beste vriendin waren hierbij aanwezig! Na de uitreiking hebben we heerlijk bij ons thuis geborreld! De minder leuke gebeurtenis is dat ik besloot om niet bij mijn stagebedrijf te blijven werken, ik wil hier verder niet op  in gaan, maar dit viel mij erg zwaar. Voornamelijk omdat er vanuit je omgeving wordt verwacht dat je meteen aan het werk gaat waarvoor je hebt gestudeerd, of in ieder geval op zoek gaat. Dit voelde voor mij toendertijd niet goed, en dit heb ik dus ook niet gedaan.




April 2014 
Deze maand heb ik het lekker rustig aan gedaan. Geen verplichtingen, dagelijks naar mijn werk, lekker sporten en veel leuke dingen met vriendinnen doen! En aan het einde van de maand hebben vriendlief en ik een heerlijke 10 daagse vakantie naar Tunesie geboekt.



Mei 2014
WIJ gingen op vakantieeee heerlijk wat waren wij daar aan toe! 10 dagen zon, zee, strand en cocktails! Wij
hebben genoten! Heerlijk ontspannen! Dit deed ons beide erg goed.



Juni&Juli 2014
Twee heerlijk zomermaanden waarbij we veel leuke dingen met vrienden hebben gedaan! Dagjes dierentuin, veel barbeques en natuurlijk het WK!



Augustus&September 2014
Dit waren twee spannende maanden omdat het met de gezondheid van mijn vader niet zo goed ging en er een operatie gepland moest worden. Dit was een ontzettend spannende tijd voor ons gezin. Gelukkig is de operatie geslaagd en gaat het weer helemaal goed met paps!




Oktober 2014
Vriendlief is jarig! En voor de rest is dit een heerlijk rustige maand.

(Hihi deze stuurde ik vriendlief via de app)


November 2014
Een heerlijk weekendje weg met vriendlief naar de Ardenne! Een lang weekend samen met onze hond Luna( een blog over haar volgt snel;)). Ik zal binnenkort een leuke blog over ons weekendje weg schrijven! Ik kan het iedereen aanraden! De Ardenne is echt super!!





December 2014
Een heerlijke drukke feestmaand! Ik hou van deze maand! In december kijk ik altijd uit naar de feestdagen, gezellig met familie en vrienden eten! En ik denk zelf altijd even terug aan het afgelopen jaar en ik probeer van mijn fouten te leren. En ik waardeer de momenten die ik voor geen goud had willen missen!
2014 is voorbij ik voel me goed en ik ben helemaal klaar voor 2015!!



Love,

Celine


Geen opmerkingen:

Een reactie posten