dinsdag 20 januari 2015

Netflix addict!! Mijn favo series dit moment!

Ik ben verslaafd..... Ja ik ben een verslaafde, een verslaafde aan Netflix!! Ik hou van series! Van jongs af aan keek ik Gilmore Girls en naarmate ik ouder werd ging ik sex and the city, grey's anatomie & Gossip Girl kijken. Daarnaast was ik ook gek op crime series zoals Law&Order en crime scene investigation. Ik ben nooit handig geweest in het downloaden van series dus ik kocht deze altijd of leende boxen van vriendinnen. Toen ik dus vorig jaar Netflix ontdekte was ik meteen verkocht! Lees je mee welke series ik allemaal heb gekeken en op dit moment volg?



Ik vind Netflix ontzettend handig in gebruik. Je geeft in het begin je interesses aan en via het begin scherm zie je dan series die bij jou kijkgedrag passen. Je kan ook ontzettend makkelijk zoeken via de zoekfunctie rechtsboven aan je scherm. Daarnaast is Netflix ook handig in gebruik als je kinderen hebt die graag een film kijken. Je kan namelijk profielen maken voor je gezinsleden. Zo kunnen kinderen geen gewelddadige acties films bekijken. Een top uitvinding vind ik het!

Okay, welke series heb ik afgelopen periode bekeken en kijk ik nog steeds?

1. Breaking Bad.


Hier ben ik mee begonnen en binnen 2,5 week had ik alle seizoenen afgekeken! Wat een geweldige serie!

2. Pretty Little Lairs



Deze serie issss zoooo spannend!! Op dit moment komen er weer afleveringen online van seizoen 5. Dus elke week kijk ik weer een spannende aflevering! 

3. Homeland




Do i need to say more? Geweldig! 



4. Gossip Girl




Een heerlijk wegkijk serie die ik vorige week heb uitgekeken! 6 seizoenen lang geniet van gossip, fashion & New York! 

5. Orphan Black



Deze serie heb ik nog niet helemaal uitgekeken! Ik wacht op nieuwe afleveringen! Deze serie is een beetje freaky maar wel ontzettend spannend! 

Dit waren mijn 5 favo series die ik heb gevolgd en sommige nog steeds volg! Vinden jullie het leuk om ook een blog te lezen over mijn favo films die ik via Netflix heb bekeken? 

Laat het weten in een reactie!


Love,

Celine 

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te lezen! Ik heb nu net een week Netflix maar heb nog geen enkele serie bekeken. Van Homeland en Breaking Bad had ik al goede verhalen gehoord. Nu komt zeker ook Pretty Little Liars op mijn lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi,
      Jaa Pretty Little Lairs is zeker aan te raden! En met deze koude en donkere dagen zit je helemaal gebakken met Netflix! Kopje thee erbij en genieten! Ik ben benieuwd of je Pretty Little Lairs leuk gaat vinden!!

      Veel kijkplezier ;)

      Liefs,

      Celine

      Verwijderen
    2. Hier nog zo'n netflix addict! Pretty Little Liars volg ik ook op de voet. Breaking Bad uitgekeken. Life Unexpected vond ik ook leuk! Downton Abbey ook uitgekeken en hopend dat er snel vervolg komt want er zijn al meer seizoenen uit intussen... Ik vergeet er zeker nog veel :-)

      Veel plezier,
      Sofie

      ps: films mag je ook altijd noemen hoor, ik weet nooit welke te kiezen. (heb er ook al veel gezien voor de netflixperiode)

      Verwijderen
    3. Hi Sophie,
      Ik ga binnenkort beginnen aan een van jouw genoemde series! Life Unexpected of Downton Abbey. Sinds deze week kijk ik House of Cards! Ook een top serie. Er volgt binnenkort een blog over Netflix films. Ik ben benieuwd welke jij al hebt bekeken!

      Fijne dag & Veel kijkplezier.

      Liefs,

      Céline

      Verwijderen