donderdag 29 januari 2015

Plog: Suprise Suprise diner!

Bij mij op het werk zijn wij als collega's "one big happy family". Als er iemand jarig is gaan we bij elkaar op visite en zamelen we geld in voor een gezamenlijk cadeau. Toen er vorige week een collega jarig was en zij haar verjaardag niet wilde vieren kwamen wij op het idee om een verassings dinertje te organiseren!
Kijken jullie mee hoe de avond is verlopen?



Mijn manager nodigde mijn lieve collega uit om samen wat te gaan eten om wat te bespreken. Die arme schat was bang dat haar contract niet werd verlengd en heeft een heel weekend in spanning gezeten! DE groep heeft zich om 19.00 verzameld en gezellig de tafel versierd! Om 19.15 kwamen mijn manager en jarige collega binnen! We bliezen op onze fluitjes en riepen SUPRISE! Ze was ontzettend verrast en ook wel opgelucht dat het niet over haar contract ging natuurlijk;-). Kijk je gezellig mee naar de onderstaande feestelijke foto's? 



Warm ingepakt!! Het was koudddd....!! 


Crossen maar! Drie lieve collega's ophalen en hup..naar het restaurant! 

Aangekomen in het restaurant kreeg iedereen een hawai slinger om, glow in the dark sticks en een fluitje!
We hadden natuurlijk ook leuk de tafel versierd met ballonnen! 
En tja... probeer zo maar eens een selfie te maken! 


Smileeee.... ik wilde een selfie maken waarbij ik op me fluitje blaas en deze uitrolt. Dat lukt dus niet met lipgloss! Dat ding vloog telkens over de tafel! 



Ballonnetje en jus! 

We hebben heeerlijk sushi gegeten en het was een top avond vol gezelligheid!


Wat vinden jullie van suprise feestjes? Hebben jullie deze wel een georganiseerd? 


Love,

Celine


Geen opmerkingen:

Een reactie posten