maandag 26 januari 2015

Waarom heet je blog LiveLoveDream?

Ik krijg vaak de vraag waarom heet jou blog Live Love Dream? Waar staat dit voor? Het leek mij leuk hier een blog aan te wijden omdat er voor mij zeker een betekenis voor is!
Lezen jullie gezellig mee?




Live Love Dream is eigenlijk een levensmotto van mij! Ik hou van het Leven! Ik ben gelukkig en ik geloof in de Liefde, en ik ben een echte dromer! Ik kan soms heerlijk wegdromen in mijn eigen wereldje.

Deze drie betekenissen probeer ik in het dagelijks leven ook toe te passen! Op de dagen dat het je even tegen zit en het niet gaat zoals ik wil probeer ik hieraan te denken! Ik leef, en heb een mooi en goed leven! Ik ben gezond en ben gelukkig in de liefde! Ik heb liefde mogen ervaren en ik heb liefde voor mijn ouders, familie en vrienden en vriendinnen! En dromen! Wie houdt daar nou niet van?! Dromen over de toekomst! Dromen over plannen en dingen die je graag zou willen doen!

Dit is echt mijn levensmotto! Toen ik in 2013 op vakantie was met mijn vriend heb ik de tekst Live Love Dream op mijn zij laten tatoeëren! Ik draag deze tekst dus altijd bij mij!

Hebben jullie een levensmotto? Of een quote waar jullie inspiratie of kracht uit halen?
Laat hieronder een reactie achter!!

Love,

Celine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten