zaterdag 31 januari 2015

Plog: Weekly Photo Dairy


Elke zaterdag ochtend open ik eerst mijn i love fashion nieuws app en bekijk de photodairies! Het is ontzettend leuk om een kijkje te nemen in iemand anders zijn dagelijkse bezigheden! Ja ik ben gewoon hartstikke nieuwsgierig ;-). Het leek mij leuk om zelf ook eens een photodairy te maken van mijn afgelopen week. Kijk je gezellig mee? 


Zondag
De zondag lekker beginnen met mijn quilt pleasure! Koffie met marshmellows. Jummmieee

Vervolgens heerlijke cupcakes bakken! Lees mijn blog over het bak avontuur hier. 

Het eindresultaat!

Maandag

Voor mijn verjaardag had ik een cadeaubon van de Douglas gekregen. Ik heb leuke items uitgezocht en deze heb ik maandag lekker uitgeprobeerd! 


Mijn aankoopjes!

Dinsdag


De dag lekker beginnen met een gezond ontbijtje!



In de avond had ik een een gezellige suprise party met mijn lieve collega's! 


Heeerlijke sushiiii

Woensdag

Voordat ik naar mijn werk ga maak ik altijd een ochtendwandelingetje met mijn lieve hond Luna!

In de avond ga ik lekker aan de slag met mijn blog.

Donderdag


Vandaag hebben vriendlief en ik wat te vieren! We zijn al heeeeel veeel jaartjes bij elkaar!
Ik had allemaal kleine valentijnscadeautjes gekocht. 

In de avond gingen we heerlijk gourmetten!

Vrijdag
Laatste dagje werken deze week en dan heerlijk weekend!
Ik heb geen plannen voor dit weekend! Gewoon lekker relaxen, een wijntje erbij, heerlijk!

Hebben jullie plannen dit weekend? Ik wens jullie een fijn weekend!

Love,

Celine



Geen opmerkingen:

Een reactie posten