zondag 15 februari 2015

Favo boeken

Lezen is een van mijn favoriete bezigheden. Helaas doe ik dit veel te weinig. Ik moet er echt tijd voor maken. Maar als ik eenmaal aan het lezen ben kan ik mijzelf helemaal verliezen in een verhaal. Als ik op vakantie ga neem ik het liefst een extra koffer mee vol met boeken! Ik lees gauw 4 a 5 boeken in 1 week uit! Lezen jullie gezellig mee wat mijn favoriete boeken zijn?

Sooooo true;-)


 50 tinten grijs (deel 1)


 Dit boek zullen vele van jullie wel kennen. Het is geen literair hoogstandje maar wel een boek wat ik snel met veel plezier heb uitgelezen. Ik heb alleen deel 1 tot nu toe gelezen maar deel 2 en 3 liggen al klaar. Ik ga volgende week naar de film en ik ben hier toch wel erg nieuwsgierig naar. 
  

Confessions of a shopaholic



Dit vond ik een leuk boek! Dit is echt een heerlijk wegdroom boek voor iedere shopverslaafde vrouw! Ik ben zelf gek op shoppen en ik vond sommige dingen erg toepasselijk op mijzelf ;-). 



Genadeloos


 Ik ben groot fan van de boeken van Karin Slaughter. Ze zijn zo goed geschreven en ik zit altijd meteen in het verhaal! De spanning voel ik soms echt alsof ik een film zit te kijken! Genadeloos gaat over ene agent die in zijn verleden duikt bij het onderzoeken van een moord en hierbij verschrikkelijke ontdekkingen doet. 



Undercover


Undercover een boek geschreven door Sandrine Jolie. Een spannend verhaal over een jonge undercover agente die in de wereld van sekslijnen duikt.  Dit boek heb ik binnen twee dagen uitgelezen! Het was spannend van het begin tot het einde. 

  

Zoals je ziet is mijn interesse gebied ontzettend ruim! Ik vind het heerlijk om een spannende psychologische triller te lezen, maar niks leest zo lekker weg als een shopaholic boek!

Wat zijn jouw favoriete boek?


Love,

Celine







Geen opmerkingen:

Een reactie posten