dinsdag 3 februari 2015

Fit Challenge

Het is weer zover! Na 1,5 maand spijbelen, sport ontwijkend gedrag ben ik gister weer voor het eerst de sportschool ingedoken. Mijn doel is om de aankomende 2 maanden 3 a 4 keer per te gaan sporten. Daarnaast wil ik ook vele bewuster gaan letten op mijn voeding. In het weekend wil ik natuurlijk nog wel genieten maar door de weeks wil ik strenger zijn voor mezelf. 



Ik ben een liefhebber van chipjes en een wijntje in het weekend. Dit ritueel gaat soms ook doordeweeks door. Ik merk nu aan mezelf dat ik niet lekker in mij vel zit. Conditionele is het ook niet meer wat het is geweest. Ik ben altijd een sportmeid geweest. Vanaf jongs af aan heb ik geturnd, vervolgens heb ik een aantal jaar klassiek ballet gedaan. Tijdens mijn studie was ik zo druk dat ik ben gestopt met dansen. Ik ben toen samen met mijn moeder gaan fitnessen, dit deden we braaf 1 keer per week. Helaas kan zij om gezondheidsredenen de aankomende 5 maanden niet sporten. En zo sloop het er bij  mij ook in dat ik niet meer ging. Maar dat is nu klaar! Ik ga er weer lekker tegen aan! Ik zal daarom , om mijzelf te motiveren, iedere week een blog over de vorderingen schrijven. Zo kan ik mijn trainschema en wat lekkere gezonde recepten delen. 

Hebben jullie nog goede tips voor mijn fit challenge? 


Love,

Celine 





3 opmerkingen:

  1. haha zo herkenbaar, ik doe met je mee !
    binnenkort plaats ik een blogbericht over hoe ik mijzelf kan blijven motiveren om fit te blijven :)
    miss. heb jij er ook wel wat aan haha. Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Sanne,
      Hartstikke leuk! Ik ga je blog zeker volgen en lezen. Kunnen we elkaar op de hoogte houden en motiveren ;-) Veel succes!

      Liefs,

      Celine

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen