vrijdag 6 februari 2015

Friday Favorites

De derde Friday Favorites! Ik vind het ontzettend leuk om dit wekelijkse blogje te maken. Mochten jullie tips hebben laat het mij vooral weten! Ik heb deze week weer wat leuke en persoonlijke favorieten uitgezocht! Kijken en lezen jullie gezellig mee?





#1 Mijn hondje Luna




Mijn absolute favorietje! Ze is 3,5 jaar een golden retriever met een ondeugend karakter!



#2 favo app






I love fashion news app. Deze app gebruik ik dagelijks voor het laatste fashion nieuws en leuke outfit inspiraties! 



#3 favo Liedje dit moment



Dit nummer raakte mij vanaf het eerste moment. Sindsdien draai ik het bijna elke dag. 


#4 ijskrabber



Hihi deze week had ik dit vriendje echt wel nodig ;-)


#5 Cosmopolitan cocktail



Ladiesss het is weekend!! Daar ga ik vanavond met dit overheerlijke Sex and the City drankje op toasten.


Fijn weekend lieve lezers! En morgenochtend staat er natuurlijk weer een leuk artikel online!

Love,

Céline

4 opmerkingen:

  1. Haha, mijn hondje staat bij mij ook altijd op nummer 1! Luna is echt een leuke naam!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Marleen,

      Dankjewel!! Hoe heet jou hondje?

      Liefs,
      Celine

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dankjewel meid! Ik doe binnenkort een DoggieTag met veel leuke foto's van Luna!

      Liefs,

      Celine

      Verwijderen