dinsdag 17 februari 2015

Friday Favorites

Sorry de Friday favorites is iets laten dan gepland. Het was deze week ontzettend druk op mijn werk waardoor ik soms pas om 10 uur thuis was. Maar ik vond het toch leuk een friday favorites voor jullie te maken. Lezen jullie gezellig mee?


1

Twillight films



Afgelopen weekend heb ik heerlijk via Netflix alle twillight films opnieuw gezien! Dit was zo leuk!!



2



Douchegel

Wauw dit is een heerlijke romige zoete douchegel! Op dit moment echt mijn favoriet!


3 Versace luchtje


Een heerlijk fris luchtje wat ik tijdens mijn werk draag. De DKNY draag ik meer met speciale gelegenheden.

4 l'oreal lipgloss


Deze lipgloss heeft een subtiel roze kleurtje en een mooie glans. Blijft ook redelijk lang zitten.

5. Handschoenen


Het was weer koud afgelopen week! Deze handschoenen had ik bijna elke dag nodig! 

Hebben jullie bepaalde favoriete items waar je echt niet zonder kunt? Laat het weten in een reactie hieronder! Fijne vrijdag

Love,


Celine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten