vrijdag 20 februari 2015

Friday Favorites

Sorry de Friday favorites is iets laten dan gepland. Maar ik vond het toch leuk een Friday Favorites voor jullie te maken. Lezen jullie gezellig mee?




#1 Twillight 


Afgelopen weekend heb ik heerlijk via Netflix bijna alle Twillight films opnieuw gezien! Dit was zo leuk!!



#2 Douchegel Bourjois


Wauw! Dit is een heerlijke romige zoete douchegel! Op dit moment echt mijn favoriet!


#3 Versace Bright Crystal


Een heerlijk fris luchtje wat ik graag tijdens mijn werk draag. De DKNY draag ik tijdens speciale gelegenheden.


#4 l'oreal lipgloss


Deze lipgloss heeft een subtiel roze kleurtje en een mooie glans. Blijft ook redelijk lang zitten. De kleur heet rose melody. 



#5. Handschoenen


Het was weer koud afgelopen week! Deze handschoenen had ik bijna elke dag nodig! 


Hebben jullie bepaalde favoriete items waar je echt niet zonder kunt? Laat het weten in een reactie hieronder! Fijne vrijdagavond!

Love,


Celine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten