vrijdag 27 februari 2015

Friday Favorites

Weer een nieuwe friday favorites! Ik heb weer leuke en inspirerende items voor jullie uitgezocht! Kijken en lezen jullie gezellig mee?



1. Heerlijke inspirerende quote
Quotes behoren tot mijn favoriete inspiratie bronnen. Het hoeft niet altijd iets materialistisch te zijn. Ik haal veel energie en inspiratie uit quotes.

2. Mijn sony A100 spiegelreflex camera
Dit weekend ga ik gezellig met mijn mama een weekendje naar Maastricht! Dit schatje hangt de hele dag om mijn nek! Ik zal een leuke blog schrijven over mijn Maastricht avontuur.


3. We heart it app
Deze app gebruik ik dagelijks. Gewoon om even om te neuzen en inspiratie op te doen.

Hebben jullie favoriete items die jullie willen delen? Laat het weten in een reactie hieronder.

Fijn weekend.

Love,

Céline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten