maandag 2 februari 2015

Happy Monday Blog

Ja ik weet het, het is weer maandag! Ik heb er zelf ook altijd een beetje moeite mee, maar daar heb ik iets op bedacht! Deze blog zal een happy monday worden! Een blog waarin ik 5 geluksmomentjes en leuke dingetjes met jullie deel en hoop jullie te inspireren om je maandag happy te starten! Maak er een vrolijke en gezellige maandag van!! Lezen jullie gezellig mee?



#1 Wees dankbaar voor een nieuwe dag! 



Ja, je hebt weer een nieuwe dag gekregen! Een dag waarop je iets leuks kan gaan doen. Weer aan het werk mag! En ook al klinkt dat niet leuk er zijn zat mensen die graag aan het werk willen maar geen baan kunnen krijgen. Dus wees dankbaar en gebruik deze dag om te beginnen aan je droom!



#2 Stuur een lief kaartje naar je vriendin, zus of moeder 


Wat mij altijd opvrolijkt is om iemand in mijn omgeving die ik lief heb een kaartje te sturen. Dit doe je ontzettend gemakkelijk via kaartje2go.


#3 Plan vanavond een verwen avondje voor jezelf


Als je uit je werk komt, rij even langs de drogist, haal een lekker haarmasker en gezichtsmasker. Sluit jezelf na het avondeten even lekker op in de badkamer. Lekker een momentje voor jezelf! Laat het bad vollopen (of ga relaxen onder de douche), doe wat kaarsjes aan, een haarmaskertje in en smeer een gezichtsmaskser op je gezicht! Gewoon even genieten. Je voelt je als herboren!


#4 Geef andere om je heen een complimentje


Geef je collega's, familie of vrienden vandaag een lief complimentje! Positiviteit werkt aanstekelijk!


#5 Duik een online webshop in en koop iets leuks voor jezelf





Van shoppen wordt je ( ik in ieder geval wel) blij! Duik in je pauze je favoriete webshop in en koop iets leuks voor jezelf!



Happy Monday lieve lezers!


Love,

Céline



2 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Webshoppen maakt mij altijd instant vrolijk. M'n portemonnee is er soms wat minder blij mee, maar ach.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Evelien,

    Ja inderdaad! De portemonnee is minder blij. Maar niks maakt mij zo blij als shoppen;-).

    Liefs,

    Celine

    BeantwoordenVerwijderen