maandag 23 februari 2015

Happy Monday

Er is weer een nieuwe week aangebroken! En het is weer maandag! Vandaag weer drie leuke tips en tricks om jouw maandag lekker te beginnen! Lees je gezellig mee?



#1 Installeer een happy quote als screensaver
Dit zorgt gegarandeerd voor een big smile op je gezicht!!

#2 start de dag met een heerlijke smoothie
Maak of koop een lekkere smoothie. Een smoothie zit vol gezonde vitamine en mineralen! Heerlijk om de dag mee te beginnen.

#3 organiseer een vriendinnenavondje!
Waarom ook niet op maandag? Gezellig bijkletsen over het weekend en plannen maken voor volgend weekend!

Hebben jullie nog leuke tips om de maandag leuk te maken?
Fijne maandag!

Love,
Céline

3 opmerkingen:

  1. Ik heb een app gedownload waarmee ik de achtergrond van mijn telefoon om de paar minuten kan veranderen! Echt superhandig, elke 10 minuten heb ik weer een andere foto om bij weg te dromen, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Marleen,
      Wat leuk zeg! Hoe heet deze app?
      Is ook echt iets voor mij!

      Liefs,

      Celine

      Verwijderen
    2. Hi Marleen,
      Wat leuk zeg! Hoe heet deze app?
      Is ook echt iets voor mij!

      Liefs,

      Celine

      Verwijderen