donderdag 5 februari 2015

Inspiratie quotes

Om deze donderdag lekker te beginnen heb ik wat inspiratie quotes uitgezocht. Quotes kunnen mij echt een boost geven om iets te gaan ondernemen! Lezen jullie gezellig mee?



Absolutly!


Dit is er een om over na te denken. 


Hier ben ik het helemaal mee eens. Beter iets doen en het ervaren, dan niets doen en spijt hebben.


Het leven is kort! Alleen JIJ kan er iets van maken! 


Worden jullie ook geïnspireerd door quotes? Wat zijn jullie favoriete quotes? Laat het in een reactie hieronder weten.

Fijne donderdag!

Love,
Céline

8 opmerkingen:

  1. Jaaa, heerlijk van die teksten. Ik heb veel kaarten met teksten in mijn huis hangen. Ook zo'n letterslinger met de tekst 'Wake up & be awesome'... Die zie ik elke ochtend als ik wakker word!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi,

      Wat leuk zeg! waar heb je de letterslinger gekocht? Deze wil ik graag aanschaffen!

      Liefs,

      Celine

      Verwijderen
  2. Ik hou ook van quotes! Heb een scheurkalender van action met elke dag een quote en dat vind ik best wel fijn :-) Ik kom nu alleen even niet op een leuke, haha!
    x Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Ik ga morgen toevallig langs de action! Ik ga meteen kijken of ze deze nog hebben!

      Liefs,

      Celine

      Verwijderen
  3. Ik hou enorm van deze quote: a year from now you'll wish you had started today. Ik ben een enorme uitsteller dus deze is best wel toepasselijk voor mij, haha.

    BeantwoordenVerwijderen