woensdag 11 februari 2015

Music Workout Playlist

Sporten zonder muziek is een No Go! Muziek geeft mij net dat beetje extra energie om door te gaan en meer uit mijn workout te halen. Ik heb Deezer sinds kort op mijn telefoon dus ik kan ontzettend makkelijk een playlist maken. Lezen jullie gezellig mee wat ik luister tijdens het sporten?




Mijn favoriete muziek om op te sporten is House en hier en daar een nummertje Hardstyle. Vooral als ik op de crosstrainer en loopband sta kan ik helemaal opgaan in de muziek! Hieronder heb ik mijn playlist voor jullie weergegeven.

Playlist




Zoals je kunt zien luister ik graag naar Yellow Claw, Quintino, Headhunterz, W&W & Hardwell.
Heerlijke harde beats die je super veel energie geven!

Wat is jouw favoriete muziek om op te sporten? Laat het hieronder weten in een reactie.

Love,

Celine 




4 opmerkingen:

  1. Ik hou van Hardwell! Hij is echt supergoed. Ik ga hem zien bij The Flying Dutch, nu al zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Marleen,

      Dat ik gaaf zeg! Ik heb Hardwell helaas nog nooit live gezien! Maar daar kan aankomende zomer verandering in komen als het festivalseizoen weer begint!

      Liefs,

      Celine

      Verwijderen
  2. Ah leuk! Het (onbekende) liedje van Walk the moon - work this body is ook erg leuk om op te sporten. Heerlijk up-tempo haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi,

      Wat een lekker vrolijk nummer! Ga ik zeker aan mijn workout playlist toevoegen.

      Liefs,

      Celine

      Verwijderen