zaterdag 7 februari 2015

#OOTD Outfit of the Day

Mijn eerste Outfit Of The Day op mijn blogje. Dit vind ik super spannend! Ik zie dit veel voorbijkomen bij ander bloggers. Alleen wil ik er iets extra's bij doen. Mocht je een item van mijn outfit leuk vinden dan kan je onderaan de blog op de link klikken voor de desbetreffende website. Zo kan je het item meteen bestellen. Mocht het item uitverkocht zijn of is het iets wat ik al een tijdje heb, dan zoek ik iets vergelijkbaars op.
Lezen jullie gezellig mee?



Dit droeg ik afgelopen donderdag naar mijn werk. Ik ben dol op oversized vesten! Het zit ontzettend comfortabel en lekker warm met dit koude weer. Omdat ik veel loop tijdens mijn werk draag ik altijd platte schoenen in dit geval laarzen. Deze laarzen zijn van de vorige collectie van de H&M. Ik heb super leuke soortgelijke laarzen gevonden van Ralph Lauren. De items kan je onderaan de foto's bestellen door op de linkjes te klikken.





Vind jij mijn outfit leuk? Of een item hiervan? Klik op de linkjes hieronder om je item te bestellen.

Vest  van Denim & Supply ( het vest dat ik draag is uitverkocht maar deze lijkt er op)
Rokje van de H&M
Panty van de H&M
Laarzen van Ralph Lauren. Deze laarzen zijn in de Sale.

Love,

Celine

2 opmerkingen: