woensdag 25 februari 2015

The Liebster Award


Vandaag een hele leuke blog! Ik heb namelijk door Jitske van Scribbling Monday genomineerd voor de Liebster award! Hartstikke bedankt hiervoor ik vind dit ontzettend leuk. De Liebster award is oorspronkelijk een Duitse award om kleinere blogs onder de aandacht te brengen. Lees je mee welke vragenlijst ik heb ingevuld en welke bloggers ik genomineerd heb? 


Okay, hoe gaat het in zijn werk. "Dit stukje heb ik even overgenomen van Jitkse zodat er geen onduidelijkheid ontstaat over de Liebster award". Je krijgt een nominatie van een medeblogger die jouw blog aardig, leuk, mooi of aangenaam vindt. Daar staat de Liebster award namelijk voor. Je medeblogger vindt dus dat jouw blog wel wat extra aandacht verdient. Er zijn enkele regeltjes waar je rekening mee moet houden:
De regels van The Liebster Award
  • Bedank en link naar de persoon/blog die je genomineerd heeft
  • Beantwoord de vragen die je gegeven zijn door diegene die je genomineerd heeft
  • Nomineer 10 andere bloggers en link deze (200 volgers en minder, ik heb even naar bloglovin gekeken)
  • Stel iedere genomineerde op de hoogte van hun nominatie.

Hieronder zijn de vragen die ik van Jitske kreeg uitgewerkt:
  1. Als jij, even afgezien van alle mogelijke beperkingen, een willekeurig dier in huis zou mogen halen. Welk zou dat zijn?                   Ik kies dan toch een hond. Sinds drie jaar hebben wij een hond genaamd luna. De liefde die je van haar krijgt is onvoorwaardelijk! 
  2. Waarom ben je deze blog gestart?        
    Omdat ik het heerlijk vind om te schrijven. Van jongs af aan schreef ik korte verhalen en hield ik een dagboek bij. Ik vind het leuk om mijn ervaringen en inspiratie met andere te delen.
  3. Welke naam zou je willen hebben (of zouden je ouders je gegeven hebben) als je met het andere geslacht geboren zou zijn?                
    Mijn ouders wisten al dat ze een meisje verwachten dus een jongensnaam hebben zij toender tijd niet bedacht. Wat ik zelf een mooie jongens naam vind is Luca.
  4. Stel, jij bent voor één dagje helemaal alleen op de wereld. Wat doe je?                              
    Dit is een leuke vraag. Ik zou denk ik de hele dag door dansen en zingen over straat.
  5. Waar vind jij inspiratie voor je blog?Via andere blogs die ik dagelijks lees. En de dingen die ik dagelijks meemaak.
  6. Leukste vakantieplekje in eigen land?Maastricht!! Ik ga heel toevallig aanstaand weekend met mijn moeder een lang weekend naar Maastricht. Ik vind de stad heel sfeervol, veel leuke terrasjes en je hebt echt het gevoel dat je in het buitenland bent.
  7. Beeld je in: lekker weertje, vakantiegevoel, lekker niets doen. Met welk drankje settel jij je in de hangmat in je tuin?Mojito! Een van mijn favoriete zomerdrankjes!
  8. Afgezien van alle diploma’s, vereiste kwaliteiten of talenten. Wat is jouw ultieme droomjob?
    Om eerlijk te zijn heb ik geen droombaan. Toen ik jong was wild eik graag danseres worden en zag ik dit als droombaan.
  9. Wie zijn je favoriete bloggers?Kelly Caresse, Lauren Conrad en Misslipgloss.
  10. Welke film kan je honderd keren herbekijken waarbij je steeds opnieuw tranen moet laten?The notebook. Deze film vind ik echt geweldig! Ik ben een sucker for love als het gaat om liefdesfilms.
  11. Wat was het leukste nieuws dat je afgelopen dagen gehoord hebt?
    Dat het bijna weekend is ;-).

Ik lees dagelijks ontzettend veel blogs. Ik lees veel grote maar ook kleine blogs. Ik heb hieronder een lijstje gemaakt met bloggers die ik graag wil nomineren voor de Liebster Award! Jullie verdienen het om extra aandacht te krijgen! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en ook een leuke vragenlijst willen invullen! 
Genomineerde: 

Voor jullie de volgende vragen: 

  1. Waarom ben je deze blog gestart?
  2. Hoe ben jij op je blognaam gekomen? 
  3. Wat is je favoriete serie? 
  4. Met welke acteur zou jij wel een date willen? 
  5. Waar vind jij inspiratie voor je blog?
  6. Waarvoor kan jij midden in de nacht wakker gemaakt worden? 
  7. Beeld je in: lekker weertje, vakantiegevoel, lekker niets doen. Met welk drankje settel jij je in de hangmat in je tuin?
  8. Afgezien van alle diploma’s, vereiste kwaliteiten of talenten. Wat is jouw ultieme droomjob?
  9. Wie zijn je favoriete bloggers?
  10. Welke film kan je honderd keren herbekijken waarbij je steeds opnieuw tranen moet laten?
  11. Wat was het leukste nieuws dat je afgelopen dagen gehoord hebt?
Veel plezier met invullen!

Love,

Celine 



6 opmerkingen:

  1. Ooh, héél erg bedankt voor de nominatie :) Ik zet hem zo snel mogelijk ook op mijn blog!
    En zo leuk dat je een weekend naar Maastricht gaat. Ik ga er regelmatig winkelen en vind het ook zo'n gezellige stad. Veel plezier alvast :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hartstikke leuk! Ja ik heb super veel zin om te shoppen!

      Liefs,

      Celine

      Verwijderen
  2. Super leukk, dankje voor de nominatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de nominatie! Ik ben hem nu aan het invullen, hij komt denk ik vanmiddag al online!

    BeantwoordenVerwijderen