dinsdag 17 februari 2015

Update: Fit challenge week 2

Week 2 van mij fit challenge is niet gegaan zoals ik had gehoopt! Zoals jullie in mijn vorige blogposts al konden lezen is afgelopen week ontzettend druk voor mij geweest! Het sporten is niet gegaan zoals ik wilde maar aan beweging geen gebrek! Lezen jullie gezellig mee?


Maandag
Helaas geen sportavond. Vriendlief moest overwerken dus ik bleef lekker thuis bij onze hond Luna. We zijn in de avond heerlijk wezen wandelen.

Dinsdag
Uit werk ben ik lekker de sportschool ingedoken. 20 min cardio, 20 min kracht training en 10 min uitlopen! Heerlijke workout!

Woensdag
Ik geef Nederlandse les aan een collegaatje. Geen sportavond

Donderdag
Overwerken tot 11. Geeeeen tijd om te sporten ;'(

Vrijdag
Vroeg weer aan het werk! Ben kapot van de avond ervoor dus geen sportavond.

Zaterdag 
Ik wil de gaan sporten totdat schoonmams belde om te gaan wandelen met de hondjes! Dat vond ik een super leuk idee en zo kwam ik toch aan bewegen toe. We zijn heerlijk gaan uitwaaien op het strand!! We hebben een wandeling van ongeveer 2km gemaakt!

Zondag
Vandaag werden we gebeld door vrienden of we zin hadden om te gaan wandelen in het natuurpark! Hartstikke leuk en weer lekker bewegen! We hebben hier ook een wandeling van ongeveer 2 km gemaakt!


Geen sportschool week maar wel een week waarin in best veel beweging heb gehad! Volgende week ga ik er weer hard tegenaan! Compenseren jullie ook een sportavond met bijvoorbeeld een wandelavond? 

Love,

Celine

(bron: weheartit)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten