dinsdag 24 februari 2015

Update: Fit Challenge week 3

Week drie zit erop! Deze week ging ontzettend lekker. Ik ben veel vaker in de sportschool geweest en had alle tijd om te genieten van mijn work outs. Lezen jullie gezellig mee hoe mijn derde sportweek is verlopen?



Nou week drie ging stukken beter! Ik ben heerlijk wezen sporten op maandag, donderdagochtend en zaterdagochtend. Op dit moment houd ik hetzelfde schema aan. Ik zal hieronder mijn sportschema weergeven. Het schema ga ik binnenkort laten personaliseren zodat ik doelgericht kan gaan trainen. Mijn broertje is sportinstructeur dus hij gaat een mooi schema voor mij opstellen. Ik zal binnenkort ook mijn voedingsschema met jullie gaan delen. Ik ben op dit moment nog erg zoekende wat voor mij prettig en handig is om lekker gezond en gevarieerd te eten.

Ik had er zin in!

Mijn sportschema:
  • 20 minuten cardio op de crosstrainer.
  • 25 binnenbeenspieren (30kg) x 3 ben tussenpauze van 30 seconden. 
  • 25 buitenbeenspieren (35kg) x 3 met tussenpauze van 30 seconden.
  • 50 rechte buikspieren, 25 keer linker en 25 keer rechter buikspieren.
  • 10 keer armspieren (15kg) x4 met tussenpauze van 30 seconden.
  • 10 keer schouder (10 kg) x 4 met tussenpauze van 30 seconden.
  • 5 minuten uitlopen op de loop band.

Hoe ziet jou sportschema eruit? Varieer je veel? Laat het weten in een reactie hieronder.

Love,

Celine 
Work in progress

3 opmerkingen: