vrijdag 27 maart 2015

Favo Netflix serie op dit moment

Een tijdje geleden heb ik een blog geschreven over mijn favo netflix series en films. Zoals jullie weten ben ik een echte Netflix addict! Ik vind het heerlijk om in het weekend lekker op de bank te kruipen en te ontspannen met een leuke serie. Lezen jullie gezellig mee welke serie ik de afgelopen periode heb bekeken?




1. The Vampire Dairies seizoen 1 tot en met 4


Wauw wat een geweldig leuke serie! Een serie die spannend is je van het begint tot het eind geboeid houdt En je laat meeleven tussen de gecompliceerde liefde van Elena, Stefan en Damon. Een echte aanrader als je van een beetje fictie, spanning en romantiek houdt!


2. The Originals


Dit is een spin off van the vampire dairies. Als je de vampire diaries hebt gekeken komen er verschillende aanknopingspunten overeen met deze serie. Aangezien ik al weg was van the vampire diaries was ik dit ook van The originals! Dezelfde spanning en samenzweringen tussen vampiers, heksen en weerwolven! Natuurlijk ontbreekt de romantiek hier ook niet!

Op dit moment ga ik verder met House of Cards! Wat zijn jullie favoriete series? Laat het weten in een reactie hieronder!

Love,

Celine

1 opmerking:

  1. Ik heb deze twee series heel lang gevolgd maar ben een half jaar geleden gestopt omdat het nogal ongeloofwaardig werd. Ik ben nu helemaal fan van Pretty Little Liars en The Middle. En natuurlijk The Big Bang Theory!

    BeantwoordenVerwijderen