donderdag 26 maart 2015

Hard werken, nieuw project!

Spannend spannend spannend! Ik ben met een ontzetten leuk project bezig! Ik had al een tijdje een idee in mijn hoofd maar ik wist niet zo goed of ik er wat mee moest doen. Toen ik de afgelopen twee weken ontzettend onrustig was en veel aan het werk was heb ik ook veel tijd gehad om na te denken. En toen kwam ik tot de conclusie dat ik er voor moet gaan en het gewoon moet gaan doen! Het klinkt nog een beetje vaag maar zodra ik er meer over kan vertellen zijn jullie de eerste! Wat ik jullie wel vast kan vertellen is dat het ontzettend leuk is (hihi ;-) en dat het zich bevindt op het wereld wijde web ;-). Ik zal jullie gauw op de hoogte brengen! Vanmiddag komt er een leuk artikel aan over mijn quotes! Deze heerlijke quotes hebben mij ook aangezet om aan de slag te gaan!

Veel inspiratie plezier en een fijne donderdag!  

Love,

Celine

3 opmerkingen: