woensdag 21 januari 2015

Mijn liefde voor quotes

Ik ben een quoteLOVER!!.. Ik ben gek op we heart it & instagram! Ik vind het heerlijk om op zoek te gaan naar quotes! Soms geven de quotes mij een energieboost! Lees je gezellig mee? En laat je vooral inspireren door deze positieve quotes!



Als ik via mijn telefoon op we heart it, instagram of facebook kijk moet ik altijd even de quotes lezen die voorbijkomen! Sommige zijn grappig, andere zjjn treurig en sommige geven mij een energieboost! Veel quotes kom je nu tegen in interieurs, op telefoonhoesjes, wenskaarten, mokken enz. Bij mij thuis in de gang heb ik een fotolijstje met een quote geplaatst! Today is a good day to have a good day! Als ik dan de deur uit loop denk ik : "ja weer een nieuwe dag! We gaan er weer wat van maken!"

Hieronder mijn favorietequotes:




 






Wat zijn jullie favoriete quotes? En heb jij items in je interieur die een quote bevatten?

Love,

Céline
Mijn quote lijstje in mijn gang!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten