maandag 9 februari 2015

Happy Monday

Vorige week poste ik een Happy Monday! Dit vond ik ontzettend leuk om te doen. Een blog waarin ik 3 geluksmomentjes en leuke dingetjes met jullie deel en hoop jullie te inspireren om je maandag happy te starten! Maak er een vrolijke en gezellige maandag van!! Lezen jullie gezellig mee?





#1 Kijk een ochtendje geen nieuws




Ja je leest het goed ,geen nieuws kijken deze dag. Ik weet dat het ontzettend belangrijk is om te weten wat er gebeurt in de wereld. Maar zeg nou zelf, je wordt er toch niet vrolijk van als je om 7 uur s'ochtends vreselijke dingen hoort over onthoofdingen, liquidaties, woningbranden en ongelukken.


#2 Bel je beste vriendin op en bespreek jullie weekend





Heb je een leuk weekend gehad? Deel dit samen met je beste vriendin. Gezellig kletsen en herinneringen ophalen over hoe leuk het weekend was. En geen geklaag over de maandag natuurlijk ;-)



#3 Huur vanavond een film




Huur een leuke komedie film en maak een bak popcorn! Gezellig alleen, met vriendlief of je beste vriendin een film kijken. Zo heb je de hele dag om naar iets leuks uit te kijken.


Fijne maandag lieve lezers!


Love,

Celine

4 opmerkingen:

  1. Ik hou van film kijken met een enorme bak popcorn! We hebben zelf een popcornmachine (zonder boter en suiker is het nog redelijk gezond ook) en die wordt bijna elke week wel gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Marleen,

      Wauw dat is te gek! Heerlijk popcorn snoepen en je hebt gelijk is nog redelijk gezond! Fijne maandag avond!

      Liefs,

      Celine

      Verwijderen
  2. Super leuk idee om de maandag en de bijbehorende week toch iets vrolijker te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi,

      Ja dat vind ik nou ook! Vrolijk de week beginnen maakt de rest van de week een stuk leuker!

      Liefs,

      Celine

      Verwijderen