zaterdag 21 februari 2015

Plog: Action shoplog!

Vorige week ben ik lekker een middagje wezen shoppen bij de Action. De Action is echt een van mijn favoriete winkels. Ik vind het heerlijk om lekker te neuzen en kleine prulletjes te kopen. Ook nu heb ik weer leuke items gescoord tegen kleine prijsjes! Kijken jullie gezellig mee welke leuke items ik heb geshopt?



Een heerlijke romige douchegel voor slechts 1,79.

Een makkelijk bakje voor in de badkamer. Gekocht voor 1,99. 

Een roze aansteker! Ik ben gek op kaarsen tijdens de donkere maanden. Gekocht voor 0.99. 

Sokken gaan er de laatste tijd zo snel doorheen! Ik zag deze schattige 3 paar sokken voor 2,00. 

Ik ben op dit moment op zoek naar een mooie kaptafel! Ik heb het perfecte kaptafel spiegeltje al gevonden! Gekocht voor 1,99.


Ik ben dol op hang en chillbroeken. Ik zag deze broek liggen voor 3,99! De broek zit ontzettend lekker. Hij valt alleen wel erg kort. Ik ben 1.65 en de lengte is voor mij goed. Dus voor meiden die langer zijn dan 1.65 zal deze broek te kort zijn. 


Zoals ik het nu zie heb ik veel roze items geshopt!De foto's zijn niet perfect sorry hiervoor wordt aan gewerkt ;-). Zijn jullie ook zo gek op de Action en shoppen jullie hier graag? Laat het weten in een reactie hieronder!

Love,

Celine

1 opmerking:

  1. Hey, ik heb je genomineerd voor de Liebster Award. Op mijn blog (scribblingmonday.wordpress.com) vind je de vragen om te beantwoorden, veel plezier! Groetjes, Jitske

    BeantwoordenVerwijderen